Služby a podpora

Aby byly chytré brýle s rozšířenou realitou skutečně přínosem jak pro zaměstnance, tak pro podnik, nestačí pouze zakoupit jakýkoliv hardware a software dostupný na trhu.

Možnosti, jak digitalizovat výrobu a činnosti firmy pomocí chytrých brýlí, se výrazně liší, stejně jako znalosti zaměstnanců zodpovědných za implementaci. V AYES jsme si toho vědomi, a proto zákazníkům nabízíme různé úrovně služeb – od prvotního seznámení s technologií, přes analýzy výrobních procesů, až po pomoc s implementací projektů na globální úrovni.

Pomoc s výběrem správného hardware a software

Plánujete nákup chytrých brýlí do podniku, ale nejste si jisti výběrem hardware a software řešení? Jsme dodavatelé většiny hardware a software řešení na trhu a máme bohaté zkušenosti s implementací do průmyslových společností, a to i na globální úrovni. V případě zájmu provádíme i následné odborné zaškolení personálu (možno i online).

Úvod do problematiky

Ne vždy naši zákazníci vědí již při prvním kontaktu, jak přesně mohou chytré brýle a rozšířenou realitu využít. To je však naprosto pochopitelné, protože variant, kde a jak technologii v průmyslovém podniku implementovat je opravdu hodně.
Objednejte si naše služby a získejte první zkušenosti se smíšenou a rozšířenou realitou. Naši specialisté vás navštíví, přivezou s sebou na ukázku několik variant chytrých brýlí a vše vám podrobně vysvětlí.

Analýza výrobních procesů

Chcete si vyhodnotit reálné možnosti využití chytrých brýlí a rozšířené reality ve vaší společnosti, ale neorientujete se v nabídce na trhu? Rádi byste si otestovali různé aplikace? Naši specialisté vás navštíví, projdou s vámi celou výrobu, aby pomohli identifikovat oblasti s největším potenciálem, a následně vypracují hloubkovou analýzu. Jedině tak budete schopni se správně rozhodnout, kde technologie dává smysl a kde nikoliv.

XR workshop

Máte již vybranou oblast, kde chcete chytré brýle s rozšířenou realitou využít, ale nevíte, který typ brýlí a software bude nejvhodnější? Na základě vaší poptávky pro určitou oblast výroby přijedeme za vámi a představíme všechny dostupné možnosti řešení. Přivezeme s sebou vícero variant hardware a software řešení, abyste si mohli vše vyzkoušet a sami porovnat rozdíly mezi jednotlivými technologiemi. XR workshop standardně zabere 1 pracovní den, včetně přípravy ukázek již s vašimi daty.

Pronájem brýlí a testování

Prošli jste naším XR workshopem, máte jasno jaké chytré brýle chcete využít a pro jakou činnost, ale stále váháte, jestli se do toho pustit? Zvažované řešení nemusíte rovnou kupovat, abyste jej otestovali. Umíme vám jej i zapůjčit na adekvátně dlouhou dobu, abyste měli čas vše pořádně promyslet, vyzkoušet na různých pracovištích a předvést interně všem potenciálně zainteresovaným oddělením (výroba, servis, údržba, IT atd.). Po celou dobu jsme vám samozřejmě k dispozici pro konzultace. Výstupem testování by mělo být zároveň vytipování nejvhodnějšího pracoviště, na kterém bude spuštěn POC pilotní provoz (POC = proof-of-concept). Více informací o pronájmu chytrých brýlí naleznete zde.

POC pilotní provoz

POC pilotní provoz (POC = proof-of-concept) na vybraném pracovišti umožní otestovat využití chytrých brýlí v reálném provozu. Náš tým vás podpoří při definování, návrhu, implementaci a revizi řešení, které nejlépe vyhovuje vašim potřebám. Standardní doba pilotního provozu je 1-3 měsíce a všichni zaměstnanci na vybraném pracovišti projdou řádným vstupním školením. Součástí této fáze je i závěrečné vyhodnocení úspěšnosti pilotu dle předem stanovených a odsouhlasených kritérií, včetně zpětné vazby od uživatelů. Tyto poznatky jsou pak využity a zohledněny při rozhodování o trvalém nasazení do procesu.

Implementace a standardizace

Pokud pilotní provoz a vybrané řešení splní vaše očekávání, pomůžeme vám následně s implementací a standardizací do firemní struktury a procesů, popř. i s rozšířením do dalších výrobních závodů společnosti, a to i na globální úrovni. Naše společnost takto úspěšně realizovala již několik projektů s významnými mezinárodními společnostmi.

Školení zaměstnanců

Všichni zaměstnanci, kteří budou s chytrými brýlemi a rozšířenou realitou pracovat, budou našimi experty řádně proškoleni, abychom předešli nesprávnému užívání, které by mohlo negativně ovlivnit úspěšnost projektu. Následně lze chytré brýle zařadit jako standardní školicí nástroj při náboru nových zaměstnanců. Příprava obsahu je opravdu jednoduchá a nevyžaduje žádné speciální IT znalosti.

Servisní smlouvy

Naše servisní smlouvy jsou připravené v několika úrovních technické podpory. Všem zákazníkům pod servisní smlouvou garantujeme maximální dostupnost našich specialistů, expresní výměnu hardware v případě poruchy, rychlý a odborný zásah a vhodné řešení každého problému po celou dobu spolupráce.

Integrace s ERP, WMS, MES, asset management nebo field service aplikacemi

Plné využití potenciálu chytrých brýlí závisí na hloubce jejich integrace do podnikových systémů a aplikací. Teprve pak se technologie stane plnohodnotnou součástí digitalizace podniku. Naše společnost vám pomůže provést analýzu, která definuje všechny relevantní možnosti propojení.