Jak se vzdálená podpora stala nutností

Hands-free technologie a digitální transformace hrají signifikantní roli v průmyslu. Současná situace s pandemií adopci těchto technologií urychlila. Vidíme, že má dopad na cestování a omezení zabezpečování služeb jako servis, instalace strojů, podpora zákazníků na místě apod.

Jak již technologie RealWear pomohla?

Pojďme se o výhodách a pozitivních zkušenostech zákazníků přesvědčit sami.

„Potřebujeme zajistit podporu při instalaci zařízení.“

Za normálních okolností by výrobce zařízení při instalaci zařízení poskytoval podporu na místě. Kvůli situaci COVID-19 však muselo mnoho expertů odcestovat a podpora na místě není vhodnou volbou. Používáme funkci vzdálené podpory, kdy prostřednictvím zařízení RealWear HMT řešíme instalace/uvedení do provozu, aj. Ve výrobě se tak používají HMT, díky kterým expert při komunikaci vidí vše na svém počítači.

„Je nezbytné používat bezpečné hands-free zařízení k video konzultaci.“

Pracuji v odvětví služeb v oblasti ropy a zemního plynu. Požádali nás, abychom kvůli aktuální situaci omezili běžný provoz. Zákazníci však naši pomoc potřebují. Díky využití hands-free zařízení pro video konzultaci můžeme bez komplikací pokračovat v naší práci. Jedná se pro nás o opravdu zásadní technologii k fungování.

„Hledáme řešení, které splní hlavní požadavky vzdálené podpory.“

Z důvodu krize COVID-19 nemůže většina našich dodavatelů nabízet podporu na místě. Hledáme řešení, které splní hlavní požadavky vzdálené podpory.

Požadavky jsou:

  • Více možností upevnění na helmu, protože mnozí ze zaměstnanců mají problémy se zrakem.
  • Sdílení informací pomocí webových aplikací, aby dodavatelé mohli komunikovat se zaměstnanci, sdílet soubory, obrazovku a zakreslovat.
  • Podmínkou je i kamera s vysokým rozlišením, aby dodavatelé mohli vidět to, co vidí zaměstnanci v terénu.
  • Vysoce kvalitní mikrofon a sluchátka (př. funkce potlačení zvuku), jelikož v terénu jsou velice hlasitá prostředí.

„Vzhledem k velkému množství klientů v různých částech republiky, chceme na místě experta, který bude spojen pomocí živého vysílání do naší kanceláře.“

Naši technici osobně cestují do firem, aby vyřešili možné problémy. Nepřetržitá podpora je pro zákazníky velice důležitá. Zasílání informací do RealWear HMT-1 je tudíž optimální alternativou podpory, kterou poskytujeme. Je pro nás rychlá a efektivní alternativa, když není možné cestovat.

„Využití řešení vzdálené podpory umožní způsob, jak poskytnout pomoc a pokračovat v podnikání.“

Vzhledem k tomu, že COVID-19 nyní ovlivňuje naše každodenní obchodní aktivity, hledáme nové cesty, jak poskytovat naše služby. Současná epidemická situace znatelně omezila pracovní činnost kvůli nutnosti práce z domova a požadavků na sociální distancování. To brání pracovníkům sdílet prostory pracoviště. Díky využití chytrých brýlí pro vzdálenou podporu mohou zaměstnanci pracující z domova poskytnout pomoc kolegům v terénu, zatímco zachovají bezpečnou vzdálenost a veškerá opatření.

„V současné době zažíváme obrovskou poptávku po službách vzdálené podpory.“

Vzhledem k cestovním omezením spojeným s krizí COVID-19 potřebujme Vaše řešení. využívat takřka pro všechny naše zákazníky. Zejména se jedná o vzdálenou podporu oprav a údržby, zefektivnění technických inspekcí a řešení problémů prostřednictvím video spolupráce HMT-1.

„Omezení cestování způsobilo, že potřebujeme vzdálenou spolupráci mezi továrnami, pracovišti i dodavateli.“

Hledáme adekvátní řešení pro vzdálenou podporu, propojení našich techniků se zákazníky či techniků s ostatními kolegy.

„Kvůli pandemii COVID-19 čelíme hned několika výzvám. Jak pokračovat v zavedených systémech a spolupracovat v terénu?“

Hands-free zařízení přináší obrovské výhody s poskytnutím odborných konzultací a podpory mezi jednotlivými pracovišti s rutinními či specifickými problémy je zajištěno pomocí živých telefonních hovorů, aniž by odborníci museli cestovat tam a zpět.

„Hledáme řešení, jak pokračovat ve školení operátorů našich strojů při zachování bezpečné vzdálenosti. Zdá se, že Vaše řešení je přesně to, co hledáme.“

Provozuji elektrickou a vodohospodářskou společnost. Potřebujeme řešení, které pomůže udržet spolupráci a komunikaci mezi našimi pracovišti, zatímco nemůžeme fyzicky cestovat.

„Ačkoliv omezujeme fyzickou přítomnost zaměstnanců ve výrobních halách, servisní podpora musí fungovat.”

Už nějakou dobu pracujeme na programu vzdálené podpory a kvůli problémům COVID-19 nabývá na naléhavosti. Velmi nás zajímá vzdálená odborná podpora ve výrobním prostředí. Vidíme v tom budoucnost, ale okamžitou nutností je i poskytnout hands-free komunikaci mezi uživatelem na našem pracovišti a vzdáleným odborníkem.