
Poskytněte odborným pracovníkům vzdálenou podporu v reálném čase
Poskytněte odborným pracovníkům vzdálenou podporu v reálném čase
Chytré brýle se smíšenou nebo rozšířenou realitou umožňují pracovníkům vzdáleně spolupracovat v reálném čase. Poskytují podporu například servisním nebo údržbářským týmům, které využívají zpětné vazby a informací od vzdáleného odborníka. Využívejte chytré brýle i při auditu výroby, prohlídce továrny, přejímce a instalaci zařízení.
Během videohovoru vidíte vše z pohledu nositele chytrých brýlí. Tím získáváte zcela nové možnosti spolupráce, která vede k velkým úsporám nákladů na servis a údržbu, zvýšení kvality a efektivity prováděných úkonů a minimalizaci rizika odstávky výroby.
Technické oddělení se často potřebuje odkázat na výrobní manuály, postupy a schémata. Vzdálený odborník odešle potřebný soubor (výrobní manuál, schéma zapojení) pouhým kliknutím do zorného pole technika a v případě nutnosti může do sdílených podkladů i zakreslovat další pokyny.
Natáčejte veškeré prováděné činnosti pomocí chytrých brýlí a záznam v budoucnu používejte pro nejrůznější účely, jako je prokazování kvality odvedené práce nebo pro přípravy školicích materiálů pro nově příchozí zaměstnance. Navíc hned po skončení video hovoru vygenerujete PDF report s kompletním záznamem informací řešených v dané relaci.
Díky využití chytrých brýlí jsou opravy vozidel dokončeny o 75 % rychleji, zvýšila se spokojenost zákazníků a zefektivnil se proces diagnostiky.
Vyšší efektivita oprav v autoservisu o 93 % a snížení množství CO2 vypouštěného do ovzduší jsou výsledkem zařazení chytrých brýlí a služby vzdálené podpory do každodenního provozu.
Spuštění nově instalovaného stroje ve výrobě proběhlo kompletně bez účasti specialisty od dodavatelské firmy v místě instalace. Vše proběhlo prostřednictvím chytrých brýlí.
24 provozních závodů petrolejové společnosti ve 12 zemích světa může sdílet informace z údržby a spolupracovat na dálku a to i v prostředí s nebezpečím výbuchu.