Jak vybrat vhodné zařízení pro vzdálenou podporu a vzdálenou spolupráci?

Na trhu je již  relativně  velké množství chytrých  technologií  a  každá z nich je  vhodná pro jiné uplatnění.  Například pro použití v  průmyslových prostředí je nutné použít odlišné technologie než pro online videokonference. Jak to tedy funguje? 

Upřesníme si rozdíly a také důvody, proč jsou obě technologie klíčovými řešeními pro vzdálenou spolupráci ve firmách. Jedna pro videokonference a druhá pro vzdálenou podporu při využití ve výrobě. 

Rozdíly mezi technologiemi pro vzdálenou podporu (AR) a online videokonference

Pro zajištění online setkání a videokonferencí se běžně používají software, jako jsou Microsoft Teams, Skype, Zoom a další. Řešení pro videokonference poskytují virtuální zasedací místnosti pro vzdálenou spolupráci, ale nejsou určeny pro zajištění technické podpory průmyslovým pracovníkům na místě ani v terénu. Zmíněné software nedisponují vlastností propojení technika s odborníkem pro konzultace či online spolupráci na strojích.

Opakem je implementace chytrých brýlí a rozšířené reality v průmyslu. Jedná se o podstatně komplikovanější proces. Nicméně umožnuje pracovníkům vzdálenou servisní podporu, přístup k pracovním procesům a další inovace.

Vytvořeno pro business - videokonference pro online setkání a události

Konferenční software zajišťuje udržení kontaktu mezi zákazníkem a obchodníkem nebo kolegy. Umožňuje pořádat obchodní schůzky, webináře a veškeré online události, jako živé ukázky produktů či pořádání prezentací pro větší počet diváků. Vzdálenou spolupráci dosáhneme maximálně pomocí sdílení obrazovky, kde můžeme dokumenty upravovat, zapisovat poznámky apod.

Vytvořeno pro průmysl - vzdálená podpora a řešení pro pracovníky v  terénu

Mnoho pracovních procesů se odehrává v terénuVe výrobních procesech pracují technici reálnými stroji. Potřebují proto nástroje pro vzdálenou podporu, které jim pomohou a usnadní práci při řešení závad oprav strojů. 

Řešení jako chytré brýle RealWear HMT-1, umožňují pracovníkům rychlý přístup ke vzdálené technické podpoře, kterou potřebují a umožňují vzdálenou spolupráci mezi techniky na místě a odborníky. Kombinace živého videa a technologie AR umožňuje bezproblémovou vizuální komunikaci. Odborník může diagnostikovat chybu a postupovat dle návodu pro opravu, který je zobrazen do zorného pole technika. 

Vyzkoušeli jsme všechny dostupné chytré brýle pro rozšířenou i smíšenou realitu. Díky tomu dokážeme přesně doporučit vhodný typ brýlí i software pro konkrétní použití a na základě uživatelské preference. Neváhejte nás kontaktovat.