LASCAM systems

Rok realizace: 2020

Odvětví: Laserová řešení pro průmysl a vědu

Země realizace: Česká republika

Web zákazníka: lascam.cz

Hlavní přínosy:

Zvýšení efektivnosti servisního teamu a servisních služeb
Zvýšení spokojenosti zákazníků
Zrychlení přenosu znalostí v teamu a zaškolení u juniornějších techniků
Rychlejší diagnostika problémů a oprav

Díky vzdálené spolupráci se efektivita servisního týmu LASCAM zvýšila o 40 %

Zvyšující se složitost zařízení a procesů vyžaduje vysoce specializovanou pracovní sílu a trvalou spolupráci mezi prodejci a zákazníky při údržbě a optimalizaci zařízení v terénu. Proto se LASCAM snaží přinášet možnosti, jak zefektivnit své servisní služby a zvýšit zákaznickou spokojenost.
Chytré brýle s rozšířenou realitou umožňují servisním technikům kooperovat v reálném čase nezávisle na místě, kde se zrovna nacházejí. Díky tomu se efektivita servisního teamu zvýšila až o 40%. Zároveň to přináší zákazníkům nejen snížení nákladů na servis, ale také rychlejší diagnostiku problémů a sníženou dobu řešení.

Přínosy pro LASCAM system:

Zvýšení efektivnosti servisního teamu a servisních služeb
Zlepšení komunikace s partnery
Zvýšení spokojenosti zákazníků
Zrychlení identifikace a řešení problémů
Okamžitá návratnost investice
Video záznam servisního zásahu
Okamžité sdílení servisních postupů mezi týmy v reálném čase
Zkušenosti servisního teamu s novou technologií
Zrychlení přenosu znalostí v teamu a zaškolení u juniornějších techniků

Přínosy pro zákazníky:

Snížení nákladů díky kratší době řešení problému a počtu vyjíždějících techniků
Video záznam servisního zásahu
Snížení času odezvy externího servisního teamu a prostojů ve výrobě
Rychlejší diagnostika problémů a oprav
Kontrola kvality
Zvýšení First-time-fix-rate